A csapból is ez folyik és nem ok nélkül. Ugyanis számos – de én most „csak” 22 okot fogok felsorolni – előnnyel bír mind fizikai, mind lelki szinten, amiért forrón ajánlatos beleépíteni az életünkbe minimum napi 10 perc erejéig! De előbb lássuk azokat a meggyőző okokat…

 

10+1 ok lelki szinten

  1. Megnyugtatja a lelkedet, és harmóniát teremthet odabent.
  2. Megtanít arra, hogy pozitívan gondolkodj!
  3. Alfa állapotban beszélgethetsz a lelkeddel, – így jobban megismered önmagadat – parancsokat adhatsz az elmédnek, a testednek, így beindíthatsz bármilyen gyógyulási vagy fejlődési folyamatot.
  4. Kommunikálhatsz az angyalokkal, a szellemekkel, az istenekkel és a többi entitással.
  5. Információkhoz juthatsz másokkal kapcsolatban, de akár más síkon tartózkodó entitásoktól is.
  6. Megnyithatod csakráidat, az érzékelő szerveidet, – ami egyébként is lényeges, hogy megnyílj meditáció során – hogy érzékenyebb legyél, mivel így leszel képes befogadni az energiát, és azt, amire szükséged van.
  7. Energiát küldhetsz másoknak.
  8. Távkapcsolatot is kezdeményezhetsz általa és mások közelébe kerülhetsz.
  9. A meditáció segítségével egyre bölcsebbé válsz, mert megfogod érteni lelkedet, testedet, a környezeted, az emberek és az Univerzum működését.
  10. A félelmek és rossz tulajdonságok és szokások legyőzésére, megszűntetésében is a segítségedre lesz.
  11. Elsajátítod a béke igazi fogalmát, a türelmet, és szinte bármilyen tulajdonságot, amit szeretnél. Vagyis építheted önmagadat.

(tnews.heart.org)

 

10+1 ok élettani szinten

  1. Elmulasztja a fejfájást és migrént
  2. Lassítja az öregedés folyamatát
  3. Fokozza a teljesítményt
  4. Összehangoltabbá teszi az agyi működést, amit fel is élénkít
  5. Nyugtatja az idegrendszert, csökkenti a szorongást és oldja a stresszt
  6. Minden függőség és a depresszió orvosolható általa
  7. Szabályozza a vérnyomást és a vérkeringést
  8. Fejleszti a memóriát
  9. Védi a szívet
  10. Erősíti az immunrendszert
  11. Képes csökkenteni a fájdalmat

(giphy.com)

Meditálni lehet sajátos technikával és bevált módszerek alkalmazásával is. Használsz hozzá gyertyát, füstölőt, és persze a pozíciót is megválaszthatod. Lehet csendben, illetve meditációs zenével is végezni a gyakorlatot. Követhetsz általános módszereket is könyvekből, leírásokból, amik teljes képet adnak arról, mit, hogyan kell csinálni. Ám az első mindig az alapmeditáció elsajátítása.

Végül van egy fontos dolog, amit tudnod kell: MINDENKI TUD MEDITÁLNI!

(theramblingcurl.blogspot.hu)

Ha tetszett a cikk, kövess minket Facebookon is!

Leadkép: yogajournal.com