Biztos jártál már úgy, hogy egy helységben vagy a közeledben megérezted egy másik ember negativitását vagy ellenségességét.  Esetleg érezted a haragját, a dühét.  Amikor kapcsolatba lépünk másokkal, láthatatlan energiacsere zajlik. Lehet, hogy mosolyogunk, miközben beszélgetünk, de mi történik láthatatlan szinten? Ez a 8 gyakorlat segíthet abban, hogy átalakítsd a negatív energiát.

 

 

 

Negatív gondolatokat és energiát küldünk, illetve fogadunk. Néha úgy, hogy észre sem vesszük. A gondolatainkon és érzéseinken keresztül küldött energia hatással van mind a testi és az érzelmi egészségünkre, mind a körülöttünk lévő világra.

Ez nem azt jelenti, hogy abba kell hagynunk negatív érzéseinket. Jogunk van rosszkedvűnek, szomorúnak, haragvónak lenni és félni.

Ugyanakkor fontos, hogy megvizsgáljuk, milyen érzések dolgoznak bennünk és figyelni arra, miféle energiát sugárzunk kifelé.

Az idők folyamán a spirituális tanítások azt tanították, hogy külső világunk a saját belső tudatállapotunkat tükrözi. Megvan a képességed ahhoz, hogy a saját negatív energiádat pozitívvá változtasd a következő módszerekkel:

1. Lélegezz mélyeket

A légzés az energia átalakításának egyik legegyszerűbb módja. Amikor negatív passzban vagy, nem lélegzel elég mélyen. A mély lélegzés viszont megtisztítja és átalakítja a negatív energiát.

2. Kérj segítséget

Amikor úgy érzed, sok a negatív energia benned, mondd ki hangosan a következőt: „Ki kell fejeznem, hogy most miként érzem magam. Kérem az égieket/Istent/angyalokat/akiket csak szeretnél, hogy érzéseim energiáját alakítsák át szeretetre és fényre, így szeretettel táplálom a világot.”

3. Gondolj arra, akit szeretsz

A szeretet meggyógyít és átalakít. Így mikor negatív passzban vagy, érdemes olyanra koncentrálni, aki jó érzéseket, szeretetet ébreszt benned. Gondolj rá erősen!

4. Használd a szavak erejét

A spirituális hagyományok azt tanítják, hogy a szavak rezgéssel bírnak, és az általunk használt szavak befolyásolják az életünket. Gyerekként sokan használtuk az „abracadabra” kifejezést. Ez valójában az „Abraq ad habra” arámi kifejezésből származik, és azt jelenti: „Teremtek, amikor beszélek”. Használj olyan szavakat egész nap, amelyek emlékeztetnek a szeretet energiájára.

5. Légy hálás

Gondolj arra, miért lehetsz hálás. A hála érzése magas rezgéssel bír és mindig átalakítja a jelenlegi tudatállapotot.

6. Ne csatlakozz a szenvedéshez

Ne sajnálj másokat és ne osztozz olyan szinten az érzéseikben, hogy te is szenvedj miattuk. Azzal nemhogy nekik, de magadnak sem segítesz. Amikor az embereket isteni világosságukban és tökéletességükben látod, segítesz abban, hogy erőt adj nekik a bajuk kezeléséhez.

7. Használd az elemek erejét

A víz elmossa a fájdalmat. Mosogatás vagy fürdés közben vizualizáld a benned áramló negatív energiát és lásd, amint fénnyé alakul. A szélben állva képzeld el, hogy a szél kifújja belőled a rossz energiákat és meghozza a pozitív energiát. Gyújts meg egy gyertyát, és képzeld el, hogy a tűz átváltoztatja a negatív érzéseidet. Vagy temesd gondjait a föld alá azzal a szándékkal, hogy a negatív energiából szeretet sarjadjon.

8. Vedd körül magadat fénnyel

Akár szó szerint és napfürdőzhetsz vagy alkalmazhatsz fényterápiát.

Ha úgy érzed, valaki energikusan ellenséges veled szemben, képzelj el egy védő, fehér fényt magad körül. De kék színt is választhatsz. A lényeg, hogy tudd, ez a fény megóv téged. De olyankor is jó szolgálatot tesz, mikor saját magadat érzed negatívnak.

forrás, kép

Ezt olvastad már?